Efrem, Suryanicə Afrim) 306-cı ilinə yaxın Mesapatamiyada yerləşən
Nisibədə (bügünki Midyat yaxınlığındakı Nusaybin) doğulmuşdur. Atası
Abnil tanrısının kahini idi. O gənc yaşında olanda Xristianlığa qarşı
olan marağı üstündə evdən qovuldu. Nisibə yepiskopluğuna sığındı və
Yepiskop Yaqub onun tərbiyəsi ilə məşğul oldu.
28 (ya da 18, dəqiq məlum deyil) yaşında vəftizi qəbul etdi və bir müddət Kiçik Asiyadakı Amidada (indiki Diyarbəkir, Türkiyə) yaşadı. Daha sonra isə özü üçün monastr həyatını seçdi. Böyük müqəddəslərdən Vasilinin yanına Kapadokiyadakı Kayseriyə getdi. Fars padşahı II Sapor Mesapatamiyadakı Xristianlara qarşı qətliam həyata keçirdi. Efrem monastrdan çıxaraq Xristianlara maddi kömək etməyə getdi. Deyəsən elə o vaxtlarda "diyakon" ləqəbini də aldı. Çünki ancaq həmin vaxtlarda öz vəzifəsini yerinə yetirməkdə idi. Nisibə 363-cü ildə Farsların əlinə keçdi. Efrem həmin vaxtda Edessada (Urfa, Türkiyə) idi. ... Читать дальше » |
Müqəddəs İreneus, Müqəddəs Klementin Papalıq məqamında, Linus və Kletusdan sonra, həvarilərin üçüncü xələfi olduğu deyilməkdədir. Müqəddəs İreneus belə deyir: "O, xoşbəxt həvariləri görmüş və onların yanında olmuşdu. Onların vəzləri hələ də qulağındadır və onların adətləri gözünün önündədir.” Eusebius, bu Papa Klement ilə Pavelin Filippililərə məktubundakı (4:3) adı hallanan Klementin eyni adam olduğunu iddia etməkdədir. Çox təəssüf ki Müqəddəs Klementin həyatı və fəaliyyəti haqqında çox az məlumatlar mövcuddur. Papa 1-ci Klement haqqında bilinən, xüs ... Читать дальше » |
2ci əsrin ilk illərində zərcirvari olaraq, Sirtakidə vəhşi heyvanlara atılmaq üçün, Romaya aparılan, Antiokyanın (İndiki Antakya, Türkiyə ərazisi) yepiskopu İqnatiusun həyəcan verici və izdihamlı təcrübəsi bizi yenidən Suriyadan Romaya gedən yollara aparır. Yol boyu dostları onu qarşılayırlar, ancaq İqnatiusun niyyəti, şəxsən görə bilməyəcəyi adamlara məktubları çatdırmaq olur: iman şəhidi olmağa namizəd olan yepiskopun uzun-uzun nəsihət və təkliflərlə dolu mənəvi vəsiyyətnaməsini açıqladığı yeddi məktubu da bundan qaynaqlanmaqdadır. Beləcə bu məktublar səyahət və mənəvi həyatın aras ... Читать дальше » |
Kapadokiyalı üç böyüklərdən sonra Şərq iki çox güclü, ancaq çox fərqli şəxsiyyətin fəaliyyətinin şahidi olur: bunlardan biri Qızıl ağızlı (yunanca Xrizostomos) Yohanna (Yəhya) və Aleksandiriyalı Kirillus. İkisi də, 4 və 5-ci əsrlər arası Xristian tarixinin mühüm hadisələrində iştirak edirlər. ... Читать дальше » |